Czy w dzisiejszych czasach firma może obyć się bez drukowanej wizytówki? Czy w dobie mediów społecznościowych, reklam w internecie, tradycyjna wizytówka odchodzi do lamusa? Mimo rosnącej roli nowoczesnych reklam, drukowane wizytówki wciąż mają się dobrze i bardzo wiele firm z nich korzysta.
Przedsiębiorco – zadbaj o drukowane wizytówki
Pomimo pandemii nie przestaliśmy brać udziału w spotkaniach biznesowych, przedsiębiorcy spotykają się „w realu” (i nie chodzi tu o sieć sklepów, która znika z rynku), i w odróżnieniu do spotkań on-line mogą sobie na nich podać rękę na przywitanie i wymienić wizytówkami.

Druk wizytówek – na co zwrócić uwagę?
Firmy, które oferują druk wizytówek w Wałczu, mają duże doświadczenie w tym temacie i zaproponują klientowi kompleksową usługę – od projektu graficznego wizytówki, po wybór najlepszego papieru i sposobu nadruku. Zlecając drukowanie wizytówek pamiętajmy, aby nie umieszczać na nich zbyt wielu informacji. Oczywiście nazwa firmy, subtelne logo, imię i nazwisko i dane kontaktowe muszą się na niej znaleźć, ale darujmy sobie opis naszej oferty (co najwyżej wypunktowane w „żołnierskim skrócie” najistotniejsze usługi), czy historii firmy. Takie informacje i tak znajdą się na firmowej stronie www, której adres będzie widniał na wizytówce.
Wizytówki wysokiej jakości zrobią dobre wrażenie
Wybierajmy wysokiej jakości wizytówki wydrukowane na świetnym papierze. Porządna wizytówka wzmocni pozytywne pierwsze wrażenie, które decyduje o tym jak będziemy postrzegani. Zamiast zamawiać ogromne ilości (pamiętajmy, że na już wydrukowanych wizytówkach nie zaktualizujemy danych kontaktowych jeśli będzie taka potrzeba) zamawiajmy wizytówki wysokiej jakości z najlepszym wydrukiem na porządnym papierze.

Dobra wizytówka musi być przede wszystkim:
- czytelna, przejrzysta i „czysta”,
- dobrze zaplanowana i dobrze wykonana,
Jakie są wady drukowanych wizytówek?
Wspominaliśmy już o tym, że ciężko zaktualizować dane na wizytówce, która już została wydrukowana. Jest na to jednak sposób – można na niej podać tylko niektóre dane kontaktowe, ale umieścić przede wszystkim adres strony www (lub QR kod, którzy przekieruje na firmową stronę internetową) gdzie zawsze będą aktualne dane kontaktowe, adresowe i aktualna oferta firmy.